Innowacyjny Model Sprzedaży dedykowany aktualnym wyzwaniom rynku i odwracający spadkowy trend efektywności działań promocyjnych i sprzedażowych zespołów sprzedażowych
Jak sprzedawać więcej w czasach zerwanej ciągłości? Jak zarządzać efektywniej?
Propozycja firmy YourLife
Promocja wieloproduktowa w obecnych realiach czasowych
Jednym z kluczowych wyzwań przedstawicieli firm jest obecnie skuteczna promocja wielu produktów czy rozwiązań w sytuacji skróconego czasu rozmowy z klientem
Skuteczne Negocjacje
Żyjemy w czasach, w których negocjacje to codzienność, warto ciągle rozwijać umiejętności pracowników w tym obszarze i jeśli trzeba zmieniać pewne przekonania i techniki
Nowe metody kupowania
Klienci lubią kupować, szukać rozwiązań, wprowadzać w praktykę nowe metody leczenia, ale coraz bardziej nie lubią jak im się sprzedaje
Narracyjny Model Promocji Merytorycznej w Farmacji
Zapoznaj się z innowacyjnym programem szkoleń zwiększających skuteczność rozmów merytorycznych i argumentacji
Zarządzanie zmianą
Dostrzeż zmianę jako proces, poznaj jej przebieg i dynamikę. Zdobądź niezbędne umiejętności managerskie oraz naucz się ją wdrażać.
Wywieranie wpływu
Rozwiązania, które odzwierciedlą jak działa najnowsza psychologia wywierania wpływu w praktycznych kontekstach.
Narracyjny Model Sprzedaży
Model przeznaczony jest szczególnie dla firm, które mają trudności z uzyskaniem znaczącego wzrostu sprzedaży.
Zarządzanie poprzez cele
Jasno określone cele dla każdego pracownika i wynikające z nich właściwe zadania mogą być gwarancją realizacji zakładanego planu.
Akademia Key Account Managera Medycznego
Ważnym celem Key Account Mangera jest zapewnienie możliwości tworzenia z klientem wspólnych wartości.
Obsługa Pacjenta w placówce medycznej
Serwis, satysfakcja, standardy obsługi, lecz przede wszystkim wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenie pacjenta.
Nowoczesne style sprzedaży
Zdobądź uwagę klientów zmęczonych reklamami, natłokiem komunikacyjnym, zbyt dużą ilością opcji do wyboru oraz promocjami.
Skuteczna promocja w obecnych realiach rynkowych
Istnieje szereg nowych narzędzi, których używanie w obecnych czasach w sprzedaży może okazać się skuteczniejsze.
Narracyjna opowieść transmedialna
Klient zyskał do dyspozycji wiele mediów. Bardzo rzadko potrafi już skoncentrować się na jednym z nich. Skuteczna promocja to tworzenie jednej medialnej historii …
Motywacja pracowników 3.0
Motywując pracowników, nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że dbamy jedynie o ich motywację zewnętrzną. W konsekwencji nie zawsze są oni autentycznie obecni w pracy.
Radzenie sobie ze stresem i zapobieganie wypaleniu zawodowemu
W firmie kluczowa jest efektywność pracy, która bardzo często wiąże się ze stresem i wzmożoną pracą. Stąd tak ważna jest znajomość narzędzi, które pozwalają lepiej w takich sytuacjach funkcjonować.
Obsługa klienta bazująca na spersonalizowanym doświadczeniu
Dziś nie wystarczy już jedynie zapewnić klientom profesjonalną obsługę klientów. Tego od nas w tych czasach po prostu oczekują. Dziś ludzie chcą aby ich oczekiwania zostały nie tylko zrealizowane, ale też przekroczone.
Akademia Key Account Managera 3.0
Proponujemy szeroki zakres szkoleń grupowych i indywidualnych dla osób zajmujących się różnego typu kluczowymi klientami prowadzonych przez doświadczonych trenerów i praktyków biznesu