Jak sprzedawać więcej w czasach zerwanej ciągłości? Jak zarządzać efektywniej?

Propozycja firmy YourLife

New Challenge Sales Model

Innowacyjny Model Sprzedaży dedykowany aktualnym wyzwaniom rynku i odwracający spadkowy trend efektywności działań promocyjnych i sprzedażowych

Akademia Key Account Managera

Na co dzień koncentrujemy się głównie na przygotowaniu atrakcyjnej oferty handlowej, zapominając często o rozwoju kompetencji KAM

Skuteczne Negocjacje

Dziś warto znów zweryfikować pewne przekonania i praktyki stosowane w negocjacjach i jeśli trzeba, to z sukcesem zastąpić je nowymi.

Nowe metody kupowania

Klienci lubią kupować, szukać rozwiązań, wprowadzać w praktykę nowe metody leczenia, ale coraz bardziej nie lubią jak im się sprzedaje

Narracyjny Model Promocji Merytorycznej w Farmacji

Zapoznaj się z innowacyjnym programem szkoleń zwiększających skuteczność rozmów merytorycznych i argumentacji

Zarządzanie zmianą

Dostrzeż zmianę jako proces, poznaj jej przebieg i dynamikę. Zdobądź niezbędne umiejętności managerskie oraz naucz się ją wdrażać.

Wywieranie wpływu

Rozwiązania, które odzwierciedlą jak działa najnowsza psychologia wywierania wpływu w praktycznych kontekstach.

Narracyjny Model Sprzedaży

Model przeznaczony jest szczególnie dla firm, które mają trudności z uzyskaniem znaczącego wzrostu sprzedaży.

Zarządzanie poprzez cele

Jasno określone cele dla każdego pracownika i wynikające z nich właściwe zadania mogą być gwarancją realizacji zakładanego planu.

Akademia Key Account Managera Medycznego

Ważnym celem Key Account Mangera jest zapewnienie możliwości tworzenia z klientem wspólnych wartości.

Obsługa Pacjenta w placówce medycznej

Serwis, satysfakcja, standardy obsługi, lecz przede wszystkim wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenie pacjenta.

Nowoczesne style sprzedaży

Zdobądź uwagę klientów zmęczonych reklamami, natłokiem komunikacyjnym, zbyt dużą ilością opcji do wyboru oraz promocjami.

Skuteczna promocja w obecnych realiach rynkowych

Istnieje szereg nowych narzędzi, których używanie w obecnych czasach w sprzedaży może okazać się skuteczniejsze.

Narracyjna opowieść transmedialna

Klient zyskał do dyspozycji wiele mediów. Bardzo rzadko potrafi już skoncentrować się na jednym z nich. Skuteczna promocja to tworzenie jednej medialnej historii …

Motywacja pracowników 3.0

Motywując pracowników, nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że dbamy jedynie o ich motywację zewnętrzną. W konsekwencji nie zawsze są oni autentycznie obecni w pracy.

Radzenie sobie ze stresem i zapobieganie wypaleniu zawodowemu

W firmie kluczowa jest efektywność pracy, która bardzo często wiąże się ze stresem i wzmożoną pracą. Stąd tak ważna jest znajomość narzędzi, które pozwalają lepiej w takich sytuacjach funkcjonować.

Obsługa klienta bazująca na spersonalizowanym doświadczeniu

Dziś nie wystarczy już jedynie zapewnić klientom profesjonalną obsługę klientów. Tego od nas w tych czasach po prostu oczekują. Dziś ludzie chcą  aby ich oczekiwania zostały nie tylko zrealizowane, ale też przekroczone.

Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia?

Skontaktuj się z nami i zamów je. Oferujemy Ci też profesjonalny coaching.