Wywieranie wpływu

Czy cokolwiek sprzedajesz? Zdarza Ci się przekonywać kogoś do jakiegoś nowego rozwiązania? Chcesz namówić ważną dla Ciebie osobę do zmiany jej przyzwyczajeń. Chcesz zmienić postępowanie Twoich klientów w praktyce? A może po prostu robisz zakupy i chcesz wydać mniej? Albo najzwyczajniej zależy Ci na lepszych relacjach z ludźmi?

Jeśli na jedno lub kilka tego typu pytań odpowiadasz twierdząco, to sporo tracisz w sytuacji, kiedy nie znasz tych technik.

Jeśli jesteś managerem, a nie wymagasz tego od swojego zespołu – tracisz jeszcze więcej. Odbijacie się z zespołem od wielu ścian, które tworzą Wasi klienci. Odmawiają zakupów, negocjują w sposób, który tylko im zapewnia korzyści, nie chcą zmieniać swoich zwyczajów, nie rekomendują Waszych produktów itd…

Nie stać Cię na nie korzystanie ze szkoleń takich jak to!

Każdy z rozmówców przekonuje się do tego, co chcemy mu przekazać na swój własny wyjątkowy sposób. Nie uda się w trakcie jednego szkolenia poznać wszystkich sposobów, jednak można poznać te najważniejsze.

To nie tylko zwiększy skuteczność argumentacji, ale też ułatwi obronę przed podobnymi działaniami naszych klientów.

Niełatwo jest na przykład klientom bronić się przed argumentacją wielu przedstawicieli, którzy ich odwiedzają, działaniami sprzedawców w centrach handlowych, czy choćby technikami, którymi operują różni decydenci.

Warto poznać mechanizmy, którymi ludzie dla nas kluczowi blokują nasze starania i wysiłki. Warto nauczyć się sobie z tym radzić.

Bardzo ważne jest też, aby potrafić używać etycznych i bardzo skutecznych mechanizmów.

Przebieg szkolenia oraz jego zakres zależą od aktualnych potrzeb firmy.

Trudno więc wymieniać wszystkie możliwe zagadnienia.

W odpowiedzi jednak na Państwa potrzeby, zaproponujemy rozwiązania, które w pełni odzwierciedlą jak działa psychologia wywierania wpływu w takich praktycznych kontekstach.

Uczestnicy szkoleń otrzymają narzędzia, które w zależności od potrzeb mogą należeć do co najmniej kilku obszarów.

  • Główne mechanizmy obronne, dzięki którym klienci skutecznie bronią się dziś przed działalnością przedstawicieli różnych branż
  • Najważniejsze i najskuteczniejsze psychologiczne reguły wywierania wpływu. Warunki ich etycznego stosowania oraz skuteczności.
  • Odkrywanie przyczyn nieudanych prób przekonywania i przegranych dyskusji z innymi. Sposoby radzenia sobie z nimi.
  • Elementy obecnego, powszechnego, jednak coraz mniej skutecznego modelu sprzedażowego, w które nadal wierzymy, choć od pewnego czasu zupełnie zawodzą.
  • Wybory zakupowe i sposoby podejmowania decyzji. Najnowsza, praktyczna wiedza i umiejętności.
  • Poznanie pułapek logicznych, które wprowadzają zamęt w praktyce oraz poznanie sposobów radzenia sobie z nimi.
  • Nowe, nie znane dotąd większości ludzi sprzedaży techniki komunikacji i perswazji.
  • Specjalistyczne, lingwistyczne metody radzenia sobie z wątpliwościami drugiej strony.
  • Zagadnienia dotyczące metamodelu. Generalizacje, usunięcia i zniekształcenia, których poznanie sprawi, że zyskasz lepszy wgląd w potrzeby innych ludzi, profili klientów, czy ich grup docelowych. Przekonasz ludzi i uzyskasz ich aprobatę. Bez nachalności.
  • Model Miltona. To wiele sposobów przekonywania, które bardzo promuje model NLP. Lingwistyczne metody wywierania wpływu.
  • Modele narracyjne. Przez tysiące lat ludzie opowiadali historie, poznawali innych poprzez historie, uczyli się poprzez historie i rozumieli rzeczywistość poprzez historie. Nadal żyjemy otoczeni historiami tak, jak ryby są zanurzone w wodzie. Nagle rozwinęła się nauka i na moment uwierzyliśmy, że można komunikować się z ludźmi w inny sposób. Można. Do czasu. W sytuacji natłoku informacyjnego obecnych czasów, modele narracyjne są jednak najskuteczniejsze. Warto wdrożyć je w praktykę, gdyż dzięki nim można łatwiej prowadzić promocję merytoryczną, łatwiej przekonywać i zmieniać przyzwyczajenia ludzi. Bez przekształcenia wiedzy w format narracyjny ludzie mają trudności w podejmowaniu decyzji, na których nam tak zależy.
  • Inne jeśli Państwo mają takie życzenie.

Zapraszamy do polubienia naszej strony:
https://www.facebook.com/yourlife.edu/