Zbigniew Jara

Pracował w międzynarodowych firmach farmaceutycznych w działach OTC, Rx, szpitalnych oraz w firmach z branż: FMCG, B2B i B2C. Zarządzał zespołami projektowymi, regionalnymi, krajowymi i międzynarodowymi. Przewodził kilkusetosobowym, rozproszonym zespołom o wielowarstwowej strukturze. Nadzorował działalność biur okręgowych i sklepów firmowych. Osiągał wysokie wskaźniki jakościowe oraz wyniki realizacji planów, często znacznie przekraczając zakładane cele.
Intensywnie inwestuje w rozwój własny. Pomaga osiągać klientom w tych czasach zakładane cele, zarządzać procesami, projektuje i wdraża rozwiązania dla firm w sytuacji zmian, komodytyzacji, silnej konkurencji rynkowej oraz natłoku informacyjnego obecnych czasów. Rozwija kompetencje managerskie, przygotowuje i prowadzi programy rozwojowe, zajmuje się rozwojem osobistym. Dostosowuje do realiów firmy i implementuje najnowsze modele sprzedażowe, obsługi klienta oraz pacjenta.
Wdraża w realia firm między innymi najnowszy model sprzedaży New Challenge Sales, będący odpowiedzią na wyzwania obecnego rynku i nieskuteczność dotychczasowych działań promocyjnych.
Był autorem olbrzymich, ogólnopolskich programów i projektów szkoleniowych takich jak: Partnerstwo dla Biznesu, Akademia Farmaceutyczna UPSA oraz Akademia Zaradności. Jako jeden z pierwszych wdrażał zasady profesjonalnego merchandisingu farmaceutycznego i rekomendacji w aptekach, sieciach aptecznych w Polsce oraz krajach nadbałtyckich.
Prowadzi też terapię indywidualną, coaching oraz szkolenia otwarte z zakresu rozwoju osobistego. Jest autorem wielu publikacji. Ma na swoim koncie setki dni szkoleniowych.
Dąży do harmonii pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, jednak permanentnie podnosi poprzeczkę sobie i innym. Lubi sporty zespołowe, aktywny wypoczynek, pasjonuje go psychologia i podróże. Można go spotkać codziennie wieczorem, kiedy biega po okolicy ze słuchawkami na uszach.
Zdzisław Szcześniak

Duże doświadczenie na różnych stanowiskach managerskich i trenerskich w międzynarodowych firmach farmaceutycznych: Bristol-Myers-Squibb, TEVA oraz największej firmie farmaceutycznej Pfizer. Absolwent kierunku Zarządzanie w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu. MBA Zarządzanie Marketingowe.
Realizacja planów sprzedaży na poziomie kilkuset milionów pln.
Udokumentowana skuteczność w obszarach realizacji planów i rozwoju pracowników.Udokumentowana skuteczność w obszarach realizacji planów i rozwoju pracowników.
Trener umiejętności sprzedażowych, managerskich, promocji kierowanych do osób decyzyjnych: funkcjonariuszy publicznych, liderów opinii, kadry profesorskiej, ordynatorów oddziałów specjalistycznych, dyrektorów placówek medycznych, koordynatorów sieci dystrybucyjnych. Wdrażał zasady merchandisingu farmaceutycznego i rekomendacji w aptekach i sieciach w Polsce. Był współautorem ogólnopolskiego programu szkoleniowego Akademia Farmaceutyczna UPSA. Rozwija kompetencje managerskie, wdraża w realia firm najnowsze modele sprzedażowe i obsługi klienta.
- Manager krajowej i regionalnej struktury sprzedaży.
- Czynny manager placówki medycznej.
- Certyfikowany coach.
- Certyfikowany trener biznesu i sprzedaży.
- Akredytowany trener Insights Discovery