Skuteczna komunikacja w pracy i biznesie

Pewien wędrowiec spotkał na swej drodze mnicha i zapytał go:
Jacy ludzie mieszkają w mieście, do którego się właśnie zbliżam?

Mnich spojrzał mu w oczy i zamiast odpowiedzieć, również zadał pytanie:
– A jacy ludzie byli tam, gdzie byłeś ostatnio?

Wędrowiec pomyślał chwilę i zaczął opowiadać:
Tam gdzie byłem, ludzie z radością budzili się rano i uśmiechali do wszystkich na ulicy. Byli dla mnie bardzo gościnni, życzliwi i szczodrzy…

Mnich jeszcze raz spojrzał mu w oczy i powiedział:
W takim razie w mieście, do którego zmierzasz spotkasz takich właśnie ludzi…


Kiedy uznasz pewne opinie za prawdziwe, zaczynasz patrzeć na otaczającą Cię rzeczywistość, ludzi i siebie samego jak przez selektywny filtr. W konsekwencji dostrzegasz głównie te fakty, które potwierdzają to, co na dany temat myślisz.

Tymczasem jedni ludzie mogą Cię namówić do patrzenia na wiele spraw pozytywnie i dawać Ci poczucie harmonii, szczęścia i spełnienia w życiu. Inni natomiast będą Cię zarażać opiniami negatywnymi, pesymizmem i sprawiać cierpienie. Jedni będą wspierać Cię w drodze ku rozwojowi, a inni spróbują Ci w tym przeszkodzić. Z tego to choćby powodu lepiej nie pozwalaj sobie na życie zależne od opinii innych osób.

Kiedy zaczyna Ci się powodzić mówisz niekiedy, że sprzyja Ci korzystna aura, że masz korzystny układ gwiazd, albo że pojawił się po prostu lepszy okres w Twoim życiu. Trudno wykluczyć możliwość wpływania na Twój organizm sił wyższych, czy pewnych bodźców środowiskowych. W wielu wypadkach odczuwasz jednak po prostu efekt zmiany sposobu, w jaki zaczynasz komunikować się z innymi ludźmi z otoczenia.

Prawdopodobnie wiesz już dobrze, że dobrej komunikacji zawdzięczasz większość Twoich sukcesów i problemów. Pewnie też już domyślasz się, dlaczego nad tym w pełni nie panujesz.

Trudno bowiem poradzić sobie samemu z pewnymi problemami komunikacyjnymi.

Dzieje się tak prawdopodobnie dlatego, że ponad 90% tego co robisz, to aktywności automatyczne i nieświadome. To oznacza, że bez wsparcia innych, czy bez odpowiednich warsztatów trudno będzie Ci dokonać niezbędnych zmian. Nie jesteś bowiem czasami świadomy, co robisz dobrze, a co powinieneś poprawić?

Problemy komunikacyjne oraz trudności z radzeniem sobie z nimi, to bardzo powszechny powód frustracji, izolacji i cierpienia wielu ludzi, których znasz. To także powód Twojego złego samopoczucia.

Jeśli nie czujesz się komfortowo w relacjach z innymi i nie do końca wiesz jak sobie z tym poradzić, warto wziąć udział w tym szkoleniu.

Decydując się wziąć udział w tym szkoleniu:

  • Poznasz bliżej istotę komunikacji międzyludzkiej
  • Lepiej zrozumiesz własne problemy komunikacyjne
  • Dowiesz się co konkretnie możesz zrobić
  • Zyskasz zrozumienie i wsparcie
  • Docenisz niezwykle ważne wskazówki, jak skutecznie komunikować się z innymi
  • Poznasz wiele technik komunikacji – także te mniej znane
  • Zyskasz sympatię innych ludzi i przyjaźń
  • Poprawisz swoje samopoczucie na co dzień
  • Zwiększysz pewność siebie i wiarę w swoje możliwości
  • Zaczniesz lepiej funkcjonować na co dzień
  • Z pewnością w konsekwencji osiągniesz większe sukcesy zawodowe i biznesowe
METODOLOGIA SZKOLENIA

Zajęcia odbywają się w mniejszych grupach, aby miały one charakter warsztatowy, a uczestnicy uzyskali maksimum korzyści dla siebie. Są bardzo praktyczne. Opierają się na osobistym doświadczaniu, odkrywaniu prawidłowości, wyciąganiu wniosków i ich generalizacji, zabawie oraz specjalnie przygotowanych ćwiczeniach. Przebiegają w atmosferze zaciekawienia, odkrywania nowych możliwości oraz swobodnej dyskusji. W ich trakcie przedstawiane są najnowsze badania z zakresu psychologii sprzedaży, tzw. dobre praktyki oraz szereg nowoczesnych technik.

Spotkajmy się w najbliższym terminie

Rezerwując swój udział wcześniej, możesz uzyskać promocyjną cenę.

Kalendarz szkoleń

Termin szkolenia:

Miejsce szkolenia:

Trener:

Cena: