Sztuka przekonywania trudnych klientów

Kiedy posiądziesz podstawowe umiejętności sprzedażowe, wtedy wiesz już czym są potrzeby klientów.
Potrafisz je w pewnym zakresie rozpoznawać i kreować.
Potrafisz prezentować swój produkt, czy usługę i operować językiem korzyści.
Potrafisz prowadzić rozmowy w grupie i indywidualnie.

Jednak nadal spora część klientów Ci odmawia.

Docierasz więc z ofertą skutecznie jedynie do pewnej ich grupy.
Pozostali nie kupują i wydają się być nie zainteresowani.
Po prostu nie umiesz ich zachęcić.

Nie wszyscy ludzie są bowiem tacy sami. Aby dokonać zakupu, przekonać się do czegoś potrzebują innego rodzaju komunikatów, innego typu
argumentów, odmiennego sposobu prowadzenia rozmowy. Nie przekonamy ich używając tych samych schematów wobec wszystkich i jedynie swojego naturalnego stylu prowadzenia rozmowy.


Nasi potencjalni klienci nie zawsze myślą i zachowują się w podobny sposób. Można ich pod tym względem podzielić na pewne typy, które różnią się między sobą: doświadczeniem, temperamentem, osobowością, inteligencją, stylami funkcjonowania, inteligencją emocjonalną, zdolnościami itd.

Jedni myślą racjonalnie, a inni kierują się intuicją. Jedni lubią dużo mówić, a inni wolą się nie odzywać.
Jedni nie znoszą jak ktoś im coś narzuca, a inni wprost tego potrzebują.

Kiedy więc nauczysz się podstaw sprzedaży, zaczyna Ci brakować bardzo ważnych umiejętności, których nie ma w podstawowych kursach i które warto poznać.

Zapraszamy na szkolenie, które pomoże Ci w dotarciu do tych osób, które do tej pory były dla Ciebie zbyt trudne.
Z pewnością niebawem będziesz sprzedawać więcej oraz poczujesz satysfakcję i radość.

Decydując się wziąć udział w tym szkoleniu:

  • poczujesz się zaskoczony, kiedy dowiesz się jak naprawdę mózg człowieka podejmuje decyzje zakupowe
  • dowiesz się w jaki sposób ludzie różnią się między sobą jako klienci i poznasz najważniejsze ich typy
  • nauczysz się z łatwością te typy ludzi rozpoznawać
  • poznasz ich styl komunikowania się z innymi, a także wymagany sposób argumentacji
  • dowiesz się jak skutecznie przekonywać niemal każdego z nich
  • poznasz swój styl funkcjonowania oraz swoje mocne i słabe strony w kontaktach różnymi, niekiedy wprost
    przeciwnymi sobie typami klientów, którzy byli dotąd dla Ciebie niedostępni
  • otrzymasz całą gamę niezwykle użytecznych, najnowocześniejszych narzędzi sprzedażowych oraz technik
    wywierania wpływu
  • zwiększysz swoją skuteczność sprzedażową oraz zaczniesz znacznie efektywniej komunikować się z ludźmi
    na co dzień.
METODOLOGIA SZKOLENIA

Zajęcia odbywają się w mniejszych grupach, aby miały one charakter warsztatowy a uczestnicy uzyskali maksimum korzyści dla siebie. Są bardzo praktyczne. Opierają się na osobistym doświadczaniu, odkrywaniu prawidłowości, wyciąganiu wniosków i ich generalizacji, zabawie oraz specjalnie przygotowanych ćwiczeniach. Przebiegają w atmosferze zaciekawienia, odkrywania nowych możliwości oraz swobodnej dyskusji. W ich trakcie przedstawiane są najnowsze badania z zakresu psychologii sprzedaży, tzw. dobre praktyki oraz szereg nowoczesnych technik.

Jeśli chcesz sprzedawać skuteczniej, widzimy się!

Rezerwując swój udział wcześniej, możesz uzyskać promocyjną cenę.

Kalendarz szkoleń

Termin szkolenia:

.

Miejsce szkolenia:

Trener:

Cena:

Termin szkolenia:

Miejsce szkolenia:

Katowice

Trener:

Zbigniew Jara

Cena:

Termin szkolenia:

Miejsce szkolenia:

Warszawa

Trener:

Zbigniew Jara

Cena: