Kiedy posiądziesz podstawowe umiejętności sprzedażowe, wtedy wiesz już czym są potrzeby klientów.
Potrafisz je w pewnym zakresie rozpoznawać i kreować.
Potrafisz prezentować swój produkt, czy usługę i operować językiem korzyści.
Potrafisz prowadzić rozmowy w grupie i indywidualnie.
Jednak nadal spora część klientów Ci odmawia.
Docierasz więc z ofertą skutecznie jedynie do pewnej ich grupy.
Pozostali nie kupują i wydają się być nie zainteresowani.
Po prostu nie umiesz ich zachęcić.
Nie wszyscy ludzie są bowiem tacy sami. Aby dokonać zakupu, przekonać się do czegoś potrzebują innego rodzaju komunikatów, innego typu
argumentów, odmiennego sposobu prowadzenia rozmowy. Nie przekonamy ich używając tych samych schematów wobec wszystkich i jedynie swojego naturalnego stylu prowadzenia rozmowy.
Nasi potencjalni klienci nie zawsze myślą i zachowują się w podobny sposób. Można ich pod tym względem podzielić na pewne typy, które różnią się między sobą: doświadczeniem, temperamentem, osobowością, inteligencją, stylami funkcjonowania, inteligencją emocjonalną, zdolnościami itd.
Jedni myślą racjonalnie, a inni kierują się intuicją. Jedni lubią dużo mówić, a inni wolą się nie odzywać.
Jedni nie znoszą jak ktoś im coś narzuca, a inni wprost tego potrzebują.
Kiedy więc nauczysz się podstaw sprzedaży, zaczyna Ci brakować bardzo ważnych umiejętności, których nie ma w podstawowych kursach i które warto poznać.
Zapraszamy na szkolenie, które pomoże Ci w dotarciu do tych osób, które do tej pory były dla Ciebie zbyt trudne.
Z pewnością niebawem będziesz sprzedawać więcej oraz poczujesz satysfakcję i radość.