Akademia Współpracy z Kluczowym Klientem
Propozycja Szkoleniowa
Szkolenia dla KAM proponujemy jako:
-
- Dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów szkolenia wewnętrzne
- Krótkie moduły szkoleniowe w trakcie cyklicznych spotkań firmowych
- Udział w pojedynczych, wybranych szkoleniach otwartych Akademii KAM
PROPONOWANY PROGRAM AKADEMII KAM
I. Skuteczne techniki prowadzenia rozmów handlowych - 2 dni
1. Kluczowe elementy skuteczności rozmów handlowych
2. Podstawy matematyki handlowej
3. Najnowsza psychologia sprzedaży i zakupów;
4. Sposoby podejmowania decyzji. Zmiana przekonań i nawyków
5. Matryca aktywnego umysłu i główne typy klientów
6. Merchandising w praktyce
7. Zaawansowane techniki komunikacyjne i sprzedażowe dla KAM
8. Zarządzanie klientem w czasie współpracy
9. Zarządzanie własną motywacją i skutecznością
10. Podstawy analizy transakcyjnej
II. Praktyczne negocjacje dla KAM
1. Zrozumienie drugiego negocjatora
2. Negocjacje wokół stanowisk oraz wokół interesów;
3. Przygotowanie i otwarcie rozmów;
4. Rozwinięcie – gra środkowa
5. Gra końcowa – kluczowe techniki
6. Operowanie ceną w trakcie negocjacji
7. Sprawy ważniejsze niż pieniądze
8. Techniki kontrolowania przebiegu rozmów
9. Przyspieszanie i kończenie negocjacji
10. Przygotowanie do rozmów rocznych
III. Biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne
1. Sztuka przekonywania i prezentacji. Metody prezentowania oferty;
2. Prezentacja narracyjna;
3. Format prezentacji perswazyjnej w praktyce
4. Prezentacja wobec grupy
5. Rozmowy okresowe i roczne z klientami
6. Elementy techniczne prezentacji oraz dobre praktyki
IV. Kluczowe techniki wywierania wpływu i obrony przed manipulacją
1. Istota i sposoby wywierania wpływu
2. Rozpoznawanie i obrona przed najcześciej stosowanymi metodami:
– Manipulacja skoncentrowana na samoocenie
– Manipulacja wykorzystująca dysonans poznawczy
– Manipulacja emocjami
– Manipulacja poczuciem kontroli
– Manipulacja oparta na wrodzonych automatyzmach
– Mechanizmy obronne i techniki radzenia sobie
3. Etyczne i dyplomatyczne metody wywierania wpływu na klientów
– Najważniejsze reguły społeczne w praktyce KAM
– Szereg bardzo użytecznych technik:
a. Technika identyfikacji
b. Technika „granfalonu”
c. Pusty portfel
d. Czy to już wszystko?
e. Metoda uświadamiania hipokryzji
f. Wilk w owczej skórze
g. Metoda utopionych kosztów oraz szereg innych.
Inwestycja
-
-
- Grupowe szkolenia wewnętrzne dla KAM przygotowujemy w oparciu o potrzeby klientów i negocjujemy indywidualnie
- Przy małej ilości uczestników zapraszamy do udziału w profesjonalnym szkoleniu otwartym. Cenę udział w jednym, wybranym module szkoleniowym negocjujemy indywidualnie.
-
Oferujemy również dedykowany program specjalistycznych szkoleń zamkniętych dla KAM i KAS na rynku farmaceutycznym
METODOLOGIA WARSZTATÓW
Szkolenia mają charakter zajęć opartych na osobistym doświadczaniu, odkrywaniu prawidłowości, wyciąganiu wniosków i ich generalizacji, zabawie oraz specjalnie przygotowanych ćwiczeniach praktycznych. Przebiegają w atmosferze zaciekawienia, odkrywania nowych możliwości oraz swobodnej dyskusji. To bardzo praktyczne zajęcia oparte na metodologii Kolba. Poza tym w trakcie ich przebiegu przedstawiane są najnowsze badania, najnowsza wiedza, tzw. dobre praktyki i wiele nowoczesnych technik.
W trakcie szkoleń cyklicznych oferujemy ciekawe narzędzia aktywizacji uczestników i budowania ducha zespołu.
Zapraszamy do udziału w naszych szkoleniach.