Model sprzedaży narracyjnej

Dopóki będziesz odsuwał swoje prawdziwe cele i marzenia na dalszy plan, prawdopodobnie nie będziesz potrzebował rozwoju w obszarze umiejętności sprzedażowych. Jeśli tylko zaczniesz czegoś pragnąć i ustalisz sobie konkretne cele, to w Twoim życiu nastąpią poważne zmiany.  Będziesz chciał nauczyć się więcej.

Jak często zastanawiasz się, czego w życiu pragniesz, a co osiągnąłeś dotąd?
Tak naprawdę uczciwie. Przed samym sobą.
Zrób to teraz. Zanim przeczytasz czego dotyczy to szkolenie.
Gdzie dziś jesteś?
Czy tak chciałeś żyć?

Większość ludzi się nad tym nie zastanawia i zadowala się jedynie namiastką swoich prawdziwych pragnień. Godzą się na życie dużo poniżej swoich oczekiwań, wciąż obawiają się jutra, a swoje położenie racjonalizują sobie oraz innym na różne sposoby. Chcą zagłuszyć to, co w nich krzyczy.

Jeśli jednak zaczniesz chcieć od życia więcej, będziesz wtedy zauważał, że nie można oczekiwać lepszych wyników, kiedy robi się wciąż to samo.

Dlaczego warto zapisać się na to szkolenie?

Co z tego, że coraz lepiej opanowujesz dotychczasowy model sprzedaży, skoro jego skuteczność wciąż spada. Ludzie zaczęli dostrzegać coraz mniej z tego, co dzieje się dookoła nich. Dotyczy to zarówno nas samych, jak i naszych klientów, którzy zmieniają swój stosunek do różnych ofert, promocji, wizyt przedstawicieli, umawiania na spotkania i wszelkich nowości.

Coraz trudniej ich zachęcić do czegoś nowego, alternatywnego, zmienić ich przyzwyczajenia i sprawić, aby podjęli inne decyzje. Nawet zwykłe budowanie relacji i kontakty między ludźmi nie wyglądają już tak jak dawniej.

W sposób naturalny, wszyscy rozumiemy świat jako toczące się wokół nas historie o pewnej strukturze i treści. Jesteśmy w nich zanurzeni przez całe życie. Za pomocą historii przyswajamy wiedzę, rozumiemy otaczającą rzeczywistość, hierarchizujemy dane, podejmujemy decyzje i działania.

Bez takich historii możemy się do czegoś racjonalnie przekonać, czegoś nauczyć oraz coś zapamiętać – jednak w tych czasach, taka wiedza pozostanie często bierna. Nie wpłynie na zmianę naszych decyzji. Będziemy na przykład wiedzieć, że produkt jest dobry, recytować jego zalety, obiecywać jego stosowanie, ale w rzeczywistości nie podejmiemy decyzji, aby go kupić i nie zmienimy swoich przyzwyczajeń. Tego wpływu narracji nie jesteśmy świadomi.

Treści przekazywane w postaci narracyjnej są przez ludzi najłatwiej przyswajane. Historie dostają się do mózgu w sposób bezpośredni. Trudno się przed nimi bronić. Jednak nie tylko o zapamiętywanie tu chodzi. W tej formie budują one relacje i wywołują emocje – a to właśnie emocje sprawiają, że człowiek wykazuje się aktywnością, jest skory do zmian i działania.

Dotychczas przekazywaliśmy naszym klientom, w procesie sprzedaży, informacje w postaci korzyści. Często jednak robiliśmy to w nieskuteczny i mało przystępny dla nich sposób. Nasi rozmówcy musieli sami zamienić odebraną treść na bardziej przystępną dla nich formę, np. narracyjną.

Obecnie już tak chętnie tego nie dokonują. Mają, w związku z tym, trudności z zamianą przekazanych im informacji w wiedzę oraz podejmowaniem w oparciu o nie decyzji.

Czy sprzedaży narracyjnej trzeba się uczyć?

Tak, gdyż w szkołach promowana jest wiedza w oparciu o zupełnie inne struktury, których potem używamy w sposób automatyczny. Mamy więc potrzebę poznania treści, technik, ważnych badań i struktur skutecznej narracji biznesowej. Potrzebujemy też treningu.

Nasze szkolenia odbywają się w grupach o takiej wielkości, aby każdy z uczestników wyniósł z nich jak najwięcej dla siebie. Szkolenie ma charakter zajęć opartych na osobistym doświadczaniu, odkrywaniu prawidłowości, wyciąganiu wniosków i ich generalizacji, zabawie oraz specjalnie przygotowanych ćwiczeniach praktycznych. Wiele treści z pewnością zaskoczy nawet doświadczone osoby.

Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?

  • Zrozumiesz na czym polega i doświadczysz czym jest natłok komunikacyjny obecnych czasów.
  • Poznasz sposób funkcjonowania oraz myślenia Twoich klientów.
  • Dowiesz się, co należy zrobić, aby sprzedawać skuteczniej w tych czasach.
  • Dowiesz się w jaki sposób można zmieniać przyzwyczajenia i nakłaniać innych do czegoś nowego.
  • Uzupełnisz wiedzę i umiejętności sprzedażowe o nowe, niezwykle skuteczne techniki.
  • Poznasz model sprzedaży narracyjnej.
  • Dowiesz się jakie są wyniki najnowszych badań w tej dziedzinie.
  • Przećwiczysz stosowanie modelu narracyjnego w praktyce.
  • Otrzymasz całą baterię niezwykle użytecznych narzędzi sprzedażowych.
  • Poznane treści  będą bardzo przydatne nie tylko w biznesie, ale także w komunikacji z ludźmi na co dzień.

 

Jeśli chcesz wziąć udział w szkoleniu, przejdź do kalendarza szkoleń poniżej. Korzystnie jest zarezerwować swój udział już dziś.

Zapraszamy!

Kalendarz szkoleń

Termin szkolenia:

Miejsce szkolenia:

Trener:

Cena: