Jeśli masz za zadanie współpracować z kluczowymi dla firmy klientami, dostawcami, dystrybutorami, producentami …, chcesz skutecznie negocjować z sieciami handlowymi, grupami zakupowymi, jednostkami publicznymi, oferujesz usługi dla ważnych „graczy” i potrzebujesz podobnych umiejętności, to ten cykl szkoleń jest przeznaczony dla Ciebie.
Pracując w firmie nie zawsze masz możliwość udziału w takich warsztatach. Niekiedy lepszym i tańszym rozwiązaniem dla Twojego pracodawcy jest umożliwienie Ci udziału w profesjonalnym szkoleniu otwartym. Poproś więc o możliwość udziału w Akademii Współpracy z Kluczowym Klientem.
Powodem utworzenia w Twojej firmie funkcji Specjalisty, czy Kierownika ds. Kluczowych Klientów było zapewnienie jak najwyższego poziomu profesjonalnej obsługi dla najważniejszych klientów. Dla takich podmiotów przygotowuje się specjalne strategie i oferty. Z nimi współpracuje się na indywidualnych warunkach. Twój profesjonalizm, Twoje umiejętności znacznie zwiększą skuteczność rozmów handlowych, negocjacji i zyski firmy.
Wiele firm koncentruje się dziś na ofercie handlowej, presji na realizację celów sprzedażowych i jednocześnie redukuje koszty. Także te szkoleniowe. Tymczasem jako Kierownik ds. Kluczowych Klientów, lub osoba zajmująca inne stanowisko w zarządzaniu i sprzedaży, związane z kluczowymi klientami, takie koszty są niezbędne. Rynek się konsoliduje, negocjujesz coraz większe kontrakty i jak nikt w firmie potrzebujesz specjalistycznych szkoleń, warsztatów praktycznych i rozmów indywidualnych w trakcie wizyt coachingowych.
Poza umiejętnościami menedżerskimi i sprzedażowymi, powinieneś radzić sobie z wieloma stresującymi i bardzo trudnymi sytuacjami, brakiem wiary we własne możliwości, chwilami zwątpienia. a także ze świadomością, że „grasz o wysoką niekiedy stawkę”. Choć współpraca na zasadzie obopólnych korzyści jest najważniejsza, trudno Ci niekiedy tego dokonać, a każde ustępstwo może sporo kosztować.
Zarządzanie współpracą z kluczowymi partnerami biznesowymi wcale nie musi być przykrym wyzwaniem. Może stać się dla Ciebie pasją budowania relacji oraz niesamowitą przygodą w ciągłym doskonaleniu się.
Akademia KAM jest taką przygodą. Służy wymianie doświadczeń, rozwijaniu w przyjemny dla uczestników sposób, kluczowych kompetencji w obszarze managerskim, sprzedażowym oraz psychologicznym. Nawet doświadczeni KAM-owie znajdą w niej bardzo dużo nowych i użytecznych narzędzi.
Zapraszamy!