Akademia Współpracy z Kluczowym Klientem

Jeśli masz za zadanie współpracować z kluczowymi dla firmy klientami, dostawcami, dystrybutorami, producentami …, chcesz skutecznie negocjować z sieciami handlowymi, grupami zakupowymi, jednostkami publicznymi, oferujesz usługi dla ważnych „graczy” i potrzebujesz podobnych umiejętności, to ten cykl szkoleń jest przeznaczony dla Ciebie.

Pracując w firmie nie zawsze masz możliwość udziału w takich warsztatach. Niekiedy lepszym i tańszym rozwiązaniem dla Twojego pracodawcy jest umożliwienie Ci udziału w profesjonalnym szkoleniu otwartym. Poproś więc o możliwość udziału w Akademii Współpracy z Kluczowym Klientem.

Powodem utworzenia w Twojej firmie funkcji Specjalisty, czy Kierownika ds. Kluczowych Klientów było zapewnienie jak najwyższego poziomu profesjonalnej obsługi dla najważniejszych klientów. Dla takich podmiotów przygotowuje się specjalne strategie i oferty. Z nimi współpracuje się na indywidualnych warunkach. Twój profesjonalizm, Twoje umiejętności znacznie zwiększą skuteczność rozmów handlowych, negocjacji i zyski firmy.

Wiele firm koncentruje się dziś na ofercie handlowej, presji na realizację celów sprzedażowych i jednocześnie redukuje koszty. Także te szkoleniowe. Tymczasem jako Kierownik ds. Kluczowych Klientów, lub osoba zajmująca inne stanowisko w zarządzaniu i sprzedaży, związane z kluczowymi klientami, takie koszty są niezbędne. Rynek się konsoliduje, negocjujesz coraz większe kontrakty i jak nikt w firmie potrzebujesz specjalistycznych szkoleń, warsztatów praktycznych i rozmów indywidualnych w trakcie wizyt coachingowych.

Poza umiejętnościami menedżerskimi i sprzedażowymi, powinieneś radzić sobie z wieloma stresującymi i bardzo trudnymi sytuacjami, brakiem wiary we własne możliwości, chwilami zwątpienia. a także ze świadomością, że „grasz o wysoką niekiedy stawkę”. Choć współpraca na zasadzie obopólnych korzyści jest najważniejsza, trudno Ci niekiedy tego dokonać, a każde ustępstwo może sporo kosztować.

Zarządzanie współpracą z kluczowymi partnerami biznesowymi wcale nie musi być przykrym wyzwaniem. Może stać się dla Ciebie pasją budowania relacji oraz niesamowitą przygodą w ciągłym doskonaleniu się.

Akademia KAM jest taką przygodą. Służy wymianie doświadczeń, rozwijaniu w przyjemny dla uczestników sposób, kluczowych kompetencji w obszarze managerskim, sprzedażowym oraz psychologicznym. Nawet doświadczeni KAM-owie znajdą w niej bardzo dużo nowych i użytecznych narzędzi.

Zapraszamy!

PROGRAM SZKOLENIOWY

Moduł 1. Skuteczne techniki prowadzenia rozmów handlowych - 2 dni

  • Kluczowe elementy skuteczności rozmów handlowych
  • Najnowsza psychologia sprzedaży i zakupów
  • Sposoby podejmowania decyzji. Zmiana przekonań i nawyków.
  • Matryca aktywnego umysłu i główne typy klientów
  • Merchandising w praktyce
  • Zaawansowane techniki komunikacyjne i sprzedażowe dla KAM
  • Zarządzanie klientem w czasie współpracy
  •  Zarządzanie własną motywacją i skutecznością
  • Podstawy analizy transakcyjnej

Moduł 2. Praktyczne Negocjacje - 2 dni

  • Zrozumienie drugiego negocjatora
  • Negocjacje wokół stanowisk oraz wokół interesów
  • Przygotowanie i otwarcie rozmów
  • Rozwinięcie – gra środkowa
  • Gra końcowa – kluczowe techniki
  • Operowanie ceną w trakcie negocjacji
  • Sprawy ważniejsze niż pieniądze
  • Techniki kontrolowania przebiegu rozmów
  • Przyspieszanie i kończenie negocjacji

Moduł 3. Prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne - 2 dni

  • Sztuka przekonywania i prezentacji. Metody prezentowania oferty
  • Prezentacja narracyjna
  • Format prezentacji perswazyjnej w praktyce
  • Prezentacja wobec grupy
  • Rozmowy okresowe i roczne z klientami
  • Elementy techniczne prezentacji oraz dobre praktyki

Moduł 4. Kluczowe techniki wywierania wpływu i obrony przed manipulacją - 2 dni

  • Istota i sposoby wywierania wpływu
  • Rozpoznawanie i obrona przed najcześciej stosowanymi metodami:

    – Manipulacja skoncentrowana na samoocenie
    – Manipulacja wykorzystująca dysonans poznawczy
    – Manipulacja emocjami
    – Manipulacja poczuciem kontroli
    – Manipulacja oparta na wrodzonych automatyzmach
    – Mechanizmy obronne i techniki radzenia sobie
  • Etyczne i dyplomatyczne metody wywierania wpływu na klientów

    – Najważniejsze zasady społeczne w praktyce KAM
    – Szereg bardzo użytecznych technik:

    Technika identyfikacji
    Technika „granfalonu”
    Pusty portfel
    Czy to już wszystko?
    Metoda uświadamiania hipokryzji
    Wilk w owczej skórze
    Metoda utopionych kosztów
    oraz szereg innych.

Na zakończenie cyklu uczestnicy otrzymują dyplom ukończenia Akademii Key Account Managera.
Oddelegowanym pracownikom wydajemy certyfikat udziału w szkoleniu.

Biorąc udział w szkoleniu:

  • Rozwiniesz kluczowe kompetencje we współpracy z kluczowymi klientami
  • Poprawisz wizerunek, jakość współpracy i przychody Twojej firmy
  • Poznasz sposoby podejmowania decyzji przez ludzi oraz metody zmiany ich dotychczasowych decyzji i nawyków
  • Zwiększysz umiejętności planowania, kreowania strategii współpracy i jej realizacji, a także podejmowania decyzji
  • Poznasz najważniejsze metody wywierania wpływu na ludzi, co pozwoli Ci skutecznie bronić się przed technikami manipulacji Twoich kontrahentów
  • Nauczysz się wywierać w sposób etyczny świadomy wpływ na postrzeganie i decyzje klientów
  • Zaczniesz lepiej wykorzystywać pełen potencjał klientów oraz zapobiegać ich utracie
  • Dowiesz się, jak skuteczniej docierać do innych, trudniejszych i niedostępnych dotąd dla Ciebie typów klientów, z którymi trudno było Ci współpracować
  • Zwiększysz skuteczność Twoich prezentacji, wystąpień publicznych i rozmów okresowych
  • Dostrzeżesz okazję do rozwoju osobistego, zwiększania wiary w siebie, poczucia własnej sprawczości, pewności i skuteczności w relacjach z klientami. Otrzymasz w tym obszarze konkretne narzędzia
  • Łatwiej będziesz prowadzić rozmowy na płaszczyźnie „dorosły – dorosły” oraz „win to win”
  • Poczujesz silną potrzebę nauczenia się i używania nowych, przydatnych, zaawansowanych technik sprzedaży, nieznanych dotąd technik komunikacji, wywierania wpływu i argumentacji
  • Będziesz się dobrze bawić

Inwestycja

    • Biorąc udział w jednym, dwudniowym wybranym module szkoleniowym Twój udział wyniesie: 2250 zł (+23% VAT na osobę)
    • Kupując jednorazowo udział w trzech szkoleniach – czwarte szkolenie otrzymasz od nas gratis ( 3 + 1 gratis ). Oznacza to inwestycję 6750 zł netto za 8 dni szkoleniowych (+ 23% VAT) na osobę

Rezerwując udział w szkoleniu prosimy o podanie danych do faktury.

Cena obejmuje: uczestnictwo w warsztatach w grupie o optymalnej wielkości, materiały szkoleniowe, obiady, przerwy kawowe oraz certyfikat udziału w szkoleniu.

Cena nie obejmuje: noclegu i ewentualnych kolacji.

Miejsce realizacji: szczegółowe informacje dotyczące miejsca realizacji szkolenia znajdują się w kalendarzu szkoleń otwartych, który znajduje się w opisie szkoleń otwartych
Na życzenie pomożemy Państwu w dokonaniu rezerwacji noclegów.

W razie pytań prosimy o kontakt:
info@yourlife.edu.pl

Metodologia warsztatów

Szkolenia przebiegają w optymalnej wielkości grupach, mają charakter zajęć opartych na osobistym doświadczaniu, odkrywaniu prawidłowości, wyciąganiu wniosków i ich generalizacji, zabawie oraz specjalnie przygotowanych ćwiczeniach praktycznych. Przebiegają w atmosferze zaciekawienia, odkrywania nowych możliwości oraz swobodnej dyskusji. To bardzo praktyczne zajęcia oparte na metodologii Kolba. Poza tym w trakcie ich przebiegu przedstawiane są najnowsze badania, najnowsza wiedza, tzw. dobre praktyki i wiele nowoczesnych technik.


Już teraz zapisz się na szkolenie w interesującym Cię terminie. Robiąc to wcześniej, możesz skorzystać z promocji.

Zapraszamy!

Kalendarz szkoleń

Termin szkolenia:

14 – 15 listopada 2017 r.

Miejsce szkolenia:

Warszawa

Trener:

Zbigniew Jara

Cena:

2250 zł brutto