Jak sprzedawać więcej w czasach zerwanej ciągłości? Jak zarządzać efektywniej?

Już na przełomie lat 70-80 XX wieku zauważono, że umiejętności sprzedażowe sprawdzające się w tzw. małych transakcjach mogą być nieskuteczne w transakcjach dużych i bardziej złożonych. Transakcji złożonych było wtedy znacznie mniej. Dziś jest ich blisko 80%. Dotyczą takich kontaktów z klientem, w których dochodzi do długofalowej współpracy, promocji merytorycznej, budowania wizerunku i marki, promocji wieloproduktowej, czy choćby zmiany nawyków. Mowa o sprzedaży rozwiązań. W dodatku bardzo często mamy do czynienia z potrzebą konsensusu w firmie klienta, gdy decyzje nie są podejmowane przez jedną osobę decyzyjną.

Dotychczas w praktykę firm w Polsce wdrażano elementy modeli sprzedażowych dedykowanych małym transakcjom. Miały one logiczną konstrukcję, przyjęły się i stały powszechnym standardem. Funkcjonują do dziś. Wielu ludzi zajmujących się zawodowo sprzedażą nawet nie wie, że szereg funkcjonujących nadal technik pochodzi sprzed 100 lat.

Na obecnym rynku takie narzędzia nie pozwalają już na stworzenie przewagi konkurencyjnej. Czas na zmianę sposobu pracy zespołu sprzedażowego. Kontrahenci zmienili sposoby kupowania, a sprzedawcy nie zmienili sposobów sprzedaży.

W konsekwencji klienci znacznie rzadziej i oporniej zamieniają informacje w wiedzę, a wiedzę wdrażają w praktykę. Nie zmieniają powziętych już decyzji, tworzą pozory dobrej współpracy oraz uruchamiają skuteczne mechanizmy obronne.

Firma YourLife wprowadza w praktykę firm najnowsze, skuteczniejsze w obecnych realiach modele zarządzania oraz systemy sprzedaży rozwiązań. Jako jedyni w Polsce wdrażamy innowacyjne modele: New Challenge Sales, Model Sprzedaży Narracyjnej, Model Sprzedaży Koaktywnej. Dopasowujemy system sprzedaży i jego elementy do potrzeb firmy. Przekonujemy klientów do niezbędnych zmian, szkolimy  managerów i ich zespoły. Prowadzimy badania rynkowe, wspomagamy procesy implementacji w firmach oraz mierzymy ich efektywność.

Propozycja firmy YourLife

New Challenge Sales Model

Najnowszy Model Sprzedaży przeznaczony szczególnie dla firm, które mają trudności z uzyskaniem znaczącego wzrostu sprzedaży na obecnym, konkurencyjnym rynku.

Akademia Key Account Managera

Na co dzień koncentrujemy się głównie na przygotowaniu atrakcyjnej oferty handlowej, zapominając często o rozwoju kompetencji KAM

Wyjątkowa obsługa klienta

Dziś nie wystarczy już jedynie sprostać wymaganiom klientów. Muszą oni być przyjemnie zaskoczeni, że ich oczekiwania zostały przekroczone.

Nowe metody kupowania

Klienci lubią kupować, szukać rozwiązań, wprowadzać w praktykę nowe metody leczenia, ale coraz bardziej nie lubią jak im się sprzedaje

Narracyjny Model Promocji Merytorycznej w Farmacji

Zapoznaj się z innowacyjnym programem szkoleń zwiększających skuteczność rozmów merytorycznych i argumentacji

Zarządzanie zmianą

Dostrzeż zmianę jako proces, poznaj jej przebieg i dynamikę. Zdobądź niezbędne umiejętności managerskie oraz naucz się ją wdrażać.

Wywieranie wpływu

Rozwiązania, które odzwierciedlą jak działa najnowsza psychologia wywierania wpływu w praktycznych kontekstach.

Narracyjny Model Sprzedaży

Model przeznaczony jest szczególnie dla firm, które mają trudności z uzyskaniem znaczącego wzrostu sprzedaży.

Zarządzanie poprzez cele

Jasno określone cele dla każdego pracownika i wynikające z nich właściwe zadania mogą być gwarancją realizacji zakładanego planu.

Akademia Key Account Managera Medycznego

Ważnym celem Key Account Mangera jest zapewnienie możliwości tworzenia z klientem wspólnych wartości.

Obsługa Pacjenta w placówce medycznej

Serwis, satysfakcja, standardy obsługi, lecz przede wszystkim wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenie pacjenta.

Nowoczesne style sprzedaży

Zdobądź uwagę klientów zmęczonych reklamami, natłokiem komunikacyjnym, zbyt dużą ilością opcji do wyboru oraz promocjami.

Skuteczna promocja w obecnych realiach rynkowych

Istnieje szereg nowych narzędzi, których używanie w obecnych czasach w sprzedaży może okazać się skuteczniejsze.

Narracyjna opowieść transmedialna

Klient zyskał do dyspozycji wiele mediów. Bardzo rzadko potrafi już skoncentrować się na jednym z nich. Skuteczna promocja to tworzenie jednej medialnej historii …

Motywacja pracowników 3.0

Motywując pracowników, nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że dbamy jedynie o ich motywację zewnętrzną. W konsekwencji nie zawsze są oni autentycznie obecni w pracy.

Radzenie sobie ze stresem i zapobieganie wypaleniu zawodowemu

W firmie kluczowa jest efektywność pracy, która bardzo często wiąże się ze stresem i wzmożoną pracą. Stąd tak ważna jest znajomość narzędzi, które pozwalają lepiej w takich sytuacjach funkcjonować.

Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia?

Skontaktuj się z nami i zamów je. Oferujemy Ci też profesjonalny coaching.