Jak sprzedawać więcej?

Już na przełomie lat 70-80 XX wieku zauważono, że umiejętności sprzedażowe sprawdzające się w małych transakcjach mogą być zupełnie inne, niż te które są skuteczne w transakcjach dużych i bardziej złożonych. Transakcji złożonych było wtedy coraz więcej. Dziś jest ich blisko 80%.

W latch 90-tych w praktykę wielu firm w Polsce wdrażano bardzo skuteczne wtedy elementy modeli sprzedażowych, które dotyczą małych transakcji. Miały one logiczną konstrukcję, przyjęły się i stały powszechnym standardem. Funkcjonują do dziś, bo przez szereg lat były na rozwijającym się rynku wystarczająco dobre. Stały się nawykiem.

Na obecnym rynku sprzedaż odbywa się już niestety za pomocą nieadekwatnych narzędzi. Te powszechnie znane schematy przestały dawać możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej. To także z tego powodu zaczęła się kosztowna konkurencja cenowa.

Czas na zmianę sposobu pracy zespołu sprzedażowego.

Wraz bowiem ze zmianą strategii promocyjnych, wzrostem natłoku komunikacyjnego, ilości opcji do wyboru oraz konkurencji, umiejętności skuteczne w transakcjach dużych zaczęły być niezbędne nawet w transakcjach na małą skalę. Zmieniły się diametralnie zasady planowania, przygotowywania do rozmów, budowania relacji, diagnozowania potrzeb, sposobu prowadzenia prezentacji, prezentowania cech, zalet i korzyści, zamykania transakcji i wiele innych. Klienci kupują dziś już w zupełnie inny sposób, natomiast wielu sprzedawców pracuje tak, jakby nic się nie stało.

W konsekwencji klienci znacznie rzadziej i oporniej zamieniają informacje w wiedzę, a wiedzę wdrażają w praktykę. Nie zmieniają powziętych już decyzji, tworzą pozory dobrej współpracy oraz uruchamiają skuteczne mechanizmy obronne.

Firma YourLife wdraża w praktykę firm w Polsce nowe, skuteczne w obecnych realiach modele sprzedaży rozwiązań (m. in. New Challenge Sales Model, Narracyjny Model Sprzedaży). Każdy z naszych klientów może liczyć na przekonanie i wyszkolenie  managerów oraz zespołu sprzedażowego, badanie efektywności nowego systemu oraz niezbędne wsparcie na każdym z etapów procesu implementacji.

Propozycja firmy YourLife

New Challenge Sales Model

Najnowszy Model Sprzedaży przeznaczony szczególnie dla firm, które mają trudności z uzyskaniem znaczącego wzrostu sprzedaży na obecnym, konkurencyjnym rynku.

Akademia Key Account Managera

Na co dzień koncentrujemy się głównie na przygotowaniu atrakcyjnej oferty handlowej, zapominając często o rozwoju kompetencji KAM

Wyjątkowa obsługa klienta

Dziś nie wystarczy już jedynie sprostać wymaganiom klientów. Muszą oni być przyjemnie zaskoczeni, że ich oczekiwania zostały przekroczone.

Nowe metody kupowania

Klienci lubią kupować, szukać rozwiązań, wprowadzać w praktykę nowe metody leczenia, ale coraz bardziej nie lubią jak im się sprzedaje

Narracyjny Model Promocji Merytorycznej w Farmacji

Zapoznaj się z innowacyjnym programem szkoleń zwiększających skuteczność rozmów merytorycznych i argumentacji

Zarządzanie zmianą

Dostrzeż zmianę jako proces, poznaj jej przebieg i dynamikę. Zdobądź niezbędne umiejętności managerskie oraz naucz się ją wdrażać.

Wywieranie wpływu

Rozwiązania, które odzwierciedlą jak działa najnowsza psychologia wywierania wpływu w praktycznych kontekstach.

Narracyjny Model Sprzedaży

Model przeznaczony jest szczególnie dla firm, które mają trudności z uzyskaniem znaczącego wzrostu sprzedaży.

Zarządzanie poprzez cele

Jasno określone cele dla każdego pracownika i wynikające z nich właściwe zadania mogą być gwarancją realizacji zakładanego planu.

Akademia Key Account Managera Medycznego

Ważnym celem Key Account Mangera jest zapewnienie możliwości tworzenia z klientem wspólnych wartości.

Obsługa Pacjenta w placówce medycznej

Serwis, satysfakcja, standardy obsługi, lecz przede wszystkim wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenie pacjenta.

Nowoczesne style sprzedaży

Zdobądź uwagę klientów zmęczonych reklamami, natłokiem komunikacyjnym, zbyt dużą ilością opcji do wyboru oraz promocjami.

Skuteczna promocja w obecnych realiach rynkowych

Istnieje szereg nowych narzędzi, których używanie w obecnych czasach w sprzedaży może okazać się skuteczniejsze.

Narracyjna opowieść transmedialna

Klient zyskał do dyspozycji wiele mediów. Bardzo rzadko potrafi już skoncentrować się na jednym z nich. Skuteczna promocja to tworzenie jednej medialnej historii …

Motywacja pracowników 3.0

Motywując pracowników, nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że dbamy jedynie o ich motywację zewnętrzną. W konsekwencji nie zawsze są oni autentycznie obecni w pracy.

Radzenie sobie ze stresem i zapobieganie wypaleniu zawodowemu

W firmie kluczowa jest efektywność pracy, która bardzo często wiąże się ze stresem i wzmożoną pracą. Stąd tak ważna jest znajomość narzędzi, które pozwalają lepiej w takich sytuacjach funkcjonować.

Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia?

Skontaktuj się z nami i zamów je. Oferujemy Ci też profesjonalny coaching.