Jak sprzedawać więcej w czasach zerwanej ciągłości? Jak zarządzać efektywniej?

Propozycja firmy YourLife

New Challenge Sales Model

Najnowszy Model Sprzedaży przeznaczony szczególnie dla firm, które mają trudności z uzyskaniem znaczącego wzrostu sprzedaży na obecnym, konkurencyjnym rynku.

Akademia Key Account Managera

Na co dzień koncentrujemy się głównie na przygotowaniu atrakcyjnej oferty handlowej, zapominając często o rozwoju kompetencji KAM

Skuteczne Negocjacje

Dziś warto znów zweryfikować pewne przekonania i praktyki stosowane w negocjacjach i jeśli trzeba, to z sukcesem zastąpić je nowymi.

Nowe metody kupowania

Klienci lubią kupować, szukać rozwiązań, wprowadzać w praktykę nowe metody leczenia, ale coraz bardziej nie lubią jak im się sprzedaje

Narracyjny Model Promocji Merytorycznej w Farmacji

Zapoznaj się z innowacyjnym programem szkoleń zwiększających skuteczność rozmów merytorycznych i argumentacji

Zarządzanie zmianą

Dostrzeż zmianę jako proces, poznaj jej przebieg i dynamikę. Zdobądź niezbędne umiejętności managerskie oraz naucz się ją wdrażać.

Wywieranie wpływu

Rozwiązania, które odzwierciedlą jak działa najnowsza psychologia wywierania wpływu w praktycznych kontekstach.

Narracyjny Model Sprzedaży

Model przeznaczony jest szczególnie dla firm, które mają trudności z uzyskaniem znaczącego wzrostu sprzedaży.

Zarządzanie poprzez cele

Jasno określone cele dla każdego pracownika i wynikające z nich właściwe zadania mogą być gwarancją realizacji zakładanego planu.

Akademia Key Account Managera Medycznego

Ważnym celem Key Account Mangera jest zapewnienie możliwości tworzenia z klientem wspólnych wartości.

Obsługa Pacjenta w placówce medycznej

Serwis, satysfakcja, standardy obsługi, lecz przede wszystkim wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenie pacjenta.

Nowoczesne style sprzedaży

Zdobądź uwagę klientów zmęczonych reklamami, natłokiem komunikacyjnym, zbyt dużą ilością opcji do wyboru oraz promocjami.

Skuteczna promocja w obecnych realiach rynkowych

Istnieje szereg nowych narzędzi, których używanie w obecnych czasach w sprzedaży może okazać się skuteczniejsze.

Narracyjna opowieść transmedialna

Klient zyskał do dyspozycji wiele mediów. Bardzo rzadko potrafi już skoncentrować się na jednym z nich. Skuteczna promocja to tworzenie jednej medialnej historii …

Motywacja pracowników 3.0

Motywując pracowników, nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że dbamy jedynie o ich motywację zewnętrzną. W konsekwencji nie zawsze są oni autentycznie obecni w pracy.

Radzenie sobie ze stresem i zapobieganie wypaleniu zawodowemu

W firmie kluczowa jest efektywność pracy, która bardzo często wiąże się ze stresem i wzmożoną pracą. Stąd tak ważna jest znajomość narzędzi, które pozwalają lepiej w takich sytuacjach funkcjonować.

Obsługa klienta bazująca na doświadczeniu

Dziś nie wystarczy już jedynie sprostać wymaganiom naszych klientów. Tego ludzie od Nas po prostu oczekują. Dziś ludzie chcą być zaskoczeni, aby ich oczekiwania zostały nie tylko zrealizowane, ale też przekroczone.

Nie znalazłeś interesującego Cię szkolenia?

Skontaktuj się z nami i zamów je. Oferujemy Ci też profesjonalny coaching.