Najnowszy Model Sprzedaży przeznaczony szczególnie dla firm, które mają trudności z uzyskaniem znaczącego wzrostu sprzedaży na obecnym, konkurencyjnym rynku.
Jak sprzedawać więcej w czasach zerwanej ciągłości? Jak zarządzać efektywniej?
Propozycja firmy YourLife
Akademia Key Account Managera
Na co dzień koncentrujemy się głównie na przygotowaniu atrakcyjnej oferty handlowej, zapominając często o rozwoju kompetencji KAM
Skuteczne Negocjacje
Dziś warto znów zweryfikować pewne przekonania i praktyki stosowane w negocjacjach i jeśli trzeba, to z sukcesem zastąpić je nowymi.
Nowe metody kupowania
Klienci lubią kupować, szukać rozwiązań, wprowadzać w praktykę nowe metody leczenia, ale coraz bardziej nie lubią jak im się sprzedaje
Narracyjny Model Promocji Merytorycznej w Farmacji
Zapoznaj się z innowacyjnym programem szkoleń zwiększających skuteczność rozmów merytorycznych i argumentacji
Zarządzanie zmianą
Dostrzeż zmianę jako proces, poznaj jej przebieg i dynamikę. Zdobądź niezbędne umiejętności managerskie oraz naucz się ją wdrażać.
Wywieranie wpływu
Rozwiązania, które odzwierciedlą jak działa najnowsza psychologia wywierania wpływu w praktycznych kontekstach.
Narracyjny Model Sprzedaży
Model przeznaczony jest szczególnie dla firm, które mają trudności z uzyskaniem znaczącego wzrostu sprzedaży.
Zarządzanie poprzez cele
Jasno określone cele dla każdego pracownika i wynikające z nich właściwe zadania mogą być gwarancją realizacji zakładanego planu.
Akademia Key Account Managera Medycznego
Ważnym celem Key Account Mangera jest zapewnienie możliwości tworzenia z klientem wspólnych wartości.
Obsługa Pacjenta w placówce medycznej
Serwis, satysfakcja, standardy obsługi, lecz przede wszystkim wyjątkowe i spersonalizowane doświadczenie pacjenta.
Nowoczesne style sprzedaży
Zdobądź uwagę klientów zmęczonych reklamami, natłokiem komunikacyjnym, zbyt dużą ilością opcji do wyboru oraz promocjami.
Skuteczna promocja w obecnych realiach rynkowych
Istnieje szereg nowych narzędzi, których używanie w obecnych czasach w sprzedaży może okazać się skuteczniejsze.
Narracyjna opowieść transmedialna
Klient zyskał do dyspozycji wiele mediów. Bardzo rzadko potrafi już skoncentrować się na jednym z nich. Skuteczna promocja to tworzenie jednej medialnej historii …
Motywacja pracowników 3.0
Motywując pracowników, nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że dbamy jedynie o ich motywację zewnętrzną. W konsekwencji nie zawsze są oni autentycznie obecni w pracy.
Radzenie sobie ze stresem i zapobieganie wypaleniu zawodowemu
W firmie kluczowa jest efektywność pracy, która bardzo często wiąże się ze stresem i wzmożoną pracą. Stąd tak ważna jest znajomość narzędzi, które pozwalają lepiej w takich sytuacjach funkcjonować.
Obsługa klienta bazująca na doświadczeniu
Dziś nie wystarczy już jedynie sprostać wymaganiom naszych klientów. Tego ludzie od Nas po prostu oczekują. Dziś ludzie chcą być zaskoczeni, aby ich oczekiwania zostały nie tylko zrealizowane, ale też przekroczone.